2016. december 14., szerda

Day 15

Rájöttem, hogy már eltelt 2 hét! Tök jó, nagyon örülök, hogy még mindig elmondhatom, hogy diétázok, bár a napok során eléggé átalakult az egész. Felrúgtam bizonyos szabályokat, másokat viszont elkezdtem beiktatni.

A Letrox-ot abbahagytam most már teljesen, 3 vagy 4 napja, és semmi rosszullét nem volt. Eddig kb minden dózis csökkentést megsínylettem, de most nem, és nem is vagyok hű de nagyon fáradt sem, szóval örülök. Nem szedek gyógyszert!!!

Tehát, ami szerintem tuti bejött a gluténmentesség, szóval ezt szeretném is tartani. A cukormentességről annyit, hogy kerülöm az édességet, és csak egészséges nyalánkságokat eszek mértékkel, (semmi bolti vagy hagyományos süti, torta) viszont a szénhidrátokat nem számolom, és azt hiszem, hogy nem is fogom. Igyekszem teljes kiőrlésű dolgokat fogyasztani, és túlnyomóan növényi alapú ételeket fogyasztani. Az olajat leváltom kókuszzsírra amennyire csak lehet, és csökkentem a zsiradék bevitelt. Innentől szerintem nem is írok meg a blogra minden egyes étkezést úgy, mint eddig, csak a főbb ételeket, amiket elkészítettem, illetve beszámolok, hogy van-e változás a diéta elején felsorolt tüneteimben. Eddig annyi történt, hogy az anyagcserém rendeződött :D

Készítettem finom Tamalie Pie-t az apósomnak, amiből este én is ettem, annyira jó illata volt. Nem készült róla fénykép frissen és sajnos most már nem néz ki túl ínycsiklandón. Marhahús van benne, ezért vonakodtam is enni belőle.

Este avokádó krémet kutyultam magamnak, ami nagyon fincsi lett, illetve a következő adag kekszem is elkészült.

A kókusz-, ill. mandulatej készítéséből visszamaradt darálékokból, kakaóból, valamint 2 banánból gyúrtam magamnak kis kókuszgolyókat. Nem lett finom, de megeszem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése