2016. november 30., szerda

Day 2

Tegnap kezdtem a diétát és elég nehéz volt már este felé, de sikerült egész nap csak IR diétás ételeket ennem. Továbbá olyan bátor lépésre szántam el magam, hogy ma reggel nem vettem  be Letroxot. Holnap reggeltől pedig háromnegyedeket fogok egy ideig, majd feleket és így megpróbálom lassan leépíteni a szedését. Nagyon reménykedem, hogy ez minden komolyabb következmény nélkül sikerül majd. Az endokrinológusom szerint nyugodtan próbálkozhatok.

Tehát ma ismét fel kell készülnöm, hogy nehéz lesz. Most egy ideig rossz lesz, de azért csinálom, hogy később jobb legyen. Ma szabad időmben szeretnék recepteket kutatni, hogy ha főzésre kerül a sor, nehogy tanácstalanságomban valami egészségtelent készítsek.

Mai menüm:
Reggeli: másfél rozskenyér margarinnal megkenve.
Tízórai: gyümölcs és kenyér
Ebéd: tegnapi vacsora plusz sütőtök
Uzsonna: alma, kenyér
Vacsi: vajas kenyér, paradicsomleves
Utóvacsora: kenyér, hús az ebédből, padlizsánkrém

Lényeg, hogy nem ettem semmi rosszat, aminek nagyon örülök. A férjem is egész jól fogadta a diétám hírét. Ma voltam a közeli drogériában, és nagyon megörültem, hogy minden gluténmentes hozzávalót be tudok ott szerezni a kenyerem elkészítéséhez, és az árak sem vészesek. Összehasonlítva a nagy áruházlánccal, kb azonos, és ráadásul itt kupon ellenében tudok 10%-os kedvezményt igénybe venni a teljes vásárlás összegéből bizonyos időközönként. Jó lenne, ha hasonló ütemben fogynának, és mindig tudnék ezen a helyen nagy bevásárlást tartani. Egyelőre zabpelyhet és hajdinalisztet vettem, ezekből próbálok majd kenyeret sütni. A lengyel barátnőm küldött egy egyszerűnek tűnő kenyérreceptet, amit holnap szeretnék megpróbálni. Igaz abba hajdinakása kell zabbal, én inkább zabkásához teszek majd hajdinalisztet és meglátom mi sül ki belőle. Hát ennyit a mai napról, egész könnyen ment, bár amikor a férjemnek a banánkenyeret készítettem, kicsit fájt, hogy én ebből most nem ehetek. Sebaj, én is eszek majd finomságokat kicsit később, és ma pedig beérem a hálával, hogy volt akaraterőm egészségesen élnem az elmúlt 24 órában.