2016. december 13., kedd

Day 14

A mandulatejem

Tegnap és ma sem vettem már be Letroxot és nem lettem rosszul! Ma vettem B12 vitamint, hogy még jobban tudjam támogatni a pm-em működését, és nagyon optimista vagyok, hogy gond nélkül sikerül elhagyni a gyógyszert. :D

Voltunk ma a babival védőnéninél és már nem olyan sózsák a kortársaihoz képest, mint eddig, ellenben nagyon hosszú. Hát igen, apja fia. Lehet, hogy nem eszik eleget? Megpróbálom most majd többet etetni.

Reggeli: sütőtök kenyér a csodás mokka dióvajjal

Tízórai: keksz mokka dióvajjal és almával, illetve 2 szelet padlizsánkrémes kenyér

Ebéd: lencse curry brokkolival

Ez nagyon finom lett, ilyet még biztosan készítek!

Délután voltam fogászaton, mert úgy éreztem, hogy van egy lyukas fogam, meg mintha valami nem stimmelne, de kiderült, hogy semmi baja a fogaimnak, hacsak nem az, hogy túl erősen mosom és ezért megkoptak a fognyakak itt ott. Ennek nagyon örültem, úgy látszik a furcsa érzés inkább azért lehet, hogy a szoptatás miatt kicsit meggyengült a csontozatom. Illetve a babika miatt nem igen ettem tejtermékeket az utóbbi időben.

Vacsorára a kenyeremet ettem zöldségekkel, illetve utóvacsorára még egy kis curry-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése