2016. december 1., csütörtök

Day 3

Ma is nehéz volt, de kitartottam. Szerencsére voltak nálam ketten is vendégségben, ami elvonta a figyelmemet a szénhidrát éhségről, de így is sűrűn keringett a gondolataimban a banánkenyér, amit tegnap készítettem.

A mai menüm:

Reggeli: padlizsános rozskenyér (az utolsó glutén tartalmú falatok, remélhetőleg hosszú időre)

Időközben megsütöttem a "csodálatos" gluténmentes kenyeremet, amelyről egy külön blog bejegyzés is született.

Ebéd: maradékok tegnapról

Uzsonna: kígyóuborka, padlizsánkrémes kenyér

Vacsora: orosz krumplisaláta (ezt egy kedves volt kolléganőm készítette, aki figyelembe vette a diétás igényeimet és ennek megfelelően készítette el nekünk: csirkedarabkák, krumpli, alma, csemegeuborka, majonéz)

Utóvacsora: petrezselymes krumpli, sült tarja, portói bor, téli szalámi, egy kis lilakáposzta

Nap végére eléggé megéheztem és gondoltam inkább eszek normális ételekből jóllakásig, minthogy édességet egyek.