2016. december 2., péntek

Day 4

Már tegnap és ma reggel is csak háromnegyed Letrox-ot vettem be a 75 ug-os tablettából. Eddig nem voltam rosszul az adag csökkentésétől.  Tegnap átnéztem a tavalyi kis naptáramat, amiben feljegyzeteltem minden tünetemet, jót és rosszat egyaránt, miután hormonkészítményeket kezdtem szedni. Akkor is volt, hogy Letrox sztrájkot tartottam, viszont akkor sajnos nagyon rosszul lettem a gyógyszer megvonásától. Lehet, hogy most a fokozatosság miatt egyelőre nem készíti ki a szervezetemet a változás.

Mai menüm:

Reggeli: sajtos rántotta, zöld saláta mix paradicsommal és majonézzel, 3 szelet téli szalámi és 2 szelet gluténmentes kenyér. (Mondtam, hogy nem célom az éhezés, vagy a fogyás.)
Különben a friss salátákat a közeli boltból szerzem be, aminek most csak a magánhangzóit fogom leírni: Ai. Ez is egy hasonló bolt láncolat, mint az amelyiknek csak egy magánhangzó van a nevében, nevezetesen az 'i'. Én az 'i' betűset jobban szeretem, de az nincsen hozzánk egy sétányi közelségben. Szerintem ebből is nagyjából sejthető, hogy hol vásárolok. :)

Tízórai: 1 alma
Tudom, hogy kellett volna mellé valami, ami lassítja a felszívódását. Ez eddig még egy megoldatlan probléma sajnos.

Ebéd: sült tarja, párolt lilakáposzta, sütőtök,  petrezselymes krumpli, saláta reggeliről

Délután bent voltunk a volt munkahelyemen Mikulás ünnepségen, ahol az asztalokon finom házi sütemények gyülekeztek, de sikerült ellenállnom.

Vacsora: padlizsánkrémes kenyér, szalámi és saláta a reggeliről


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése