2016. december 4., vasárnap

Day 6

Ma nagyon fáradtan indult a nap, de nap végére kicsattantam az energiától. Nem tudom, hogy ez esetleg amiatt van-e, hogy az a Letrox mennyiség, ami jelenleg a szervezetembe bejut naponként, az lenne az ideális mennyiség... ? Én minden esetre megpróbálom elhagyni a gyógyszert.

Reggeli: vajas gluténmentes kenyér téli szalámival, kígyóuborkával és paradicsommal

Tízórai: két zabkeksz és a maradék paradicsom és uborka reggeliről

Ebéd: tökös krumplis csirke spenóttal és párolt lilakáposztával. A recept, amit módosítottam hozzá, innen származik. Én édesburgonya helyett sütőtököt tettem bele, és bár a recept nem kéri, én tettem bele sima burgonyát, hogy kiadósabb legyen. Ezt utólag bánom, illetve azt is, hogy a fűszerezéssel csínján bántam. Nekem soknak tűnt az az ízkavalkád, amit a recept írt, de valójában szuper és utólag bánom, hogy nem követtem pontosan. Persze citromkonzervünk nem volt itthon, így azt ha akartam volna sem tudtam volna megoldani. Helyette citromlevet tettem bele.

(vendégeink voltak ebédre és furcsa volt, hogy nem volt desszert, de megkínáltuk őket egy kis csokival, cukorral, ami itthon volt)

Uzsonna: 2 zabkeksz, 1 alma, tejes kávé xilittel és rizstejjel

Vacsora: 2 szelet vajas kenyér téliszalámival és főtt brokkolival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése