2016. december 7., szerda

Day 9

A mélyrepülés folytatódik... Bocsánat azoktól a kedves olvasóktól (max 4 fő), akikkel bátorításul osztottam meg a blogomat, most mélyen meg fogtok bennem botránkozni, ha éppen olvassátok. Nem érdemes továbbolvasni, ha épp nem megfelelő a vércukorszinted. :D

Reggeli: banános zabkása rizstejjel és xilittel

Uzsonna/Ebéd: (nem tudom, itt már nem voltak kategóriák)
4 zabkeksz
5 db mini csoki az adventi kalendáriumból
egy háromnegyed cukkinis lepényke tegnapról
1 pohár narancslé (bolti, cukros)
egy tál sütőtök krémleves
tejes kávé xilittel és tejszínhabbal (azért xilitet tettem bele, micsoda pocsékolás)

Na innen szép felállni.

1 gluténmentes kenyér téliszalámival
1 gluténmentes kenyér mogyoróvajkrémmel és banán karikákkal

(Milyen jó, hogy ezt még az előtt ettem meg, hogy kimentem a boltba, mert már kezdett bennem körvonalazódni, hogy milyen péksütiket fogok magamnak venni, de így végül nem vettem semmi rosszat.)

Vacsora: egy rakás kígyóuborka, paradicsom, paprika és retek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése