2016. december 3., szombat

Day 5

Ma azt vettem észre, hogy több energiám volt, mint általában, pedig reggel elég fáradt voltam, mert nem aludtam túl jól és kicsit fájt is a torkom, de mégsem volt olyan nehéz felkelni és egész nap pörögtem.

Reggeli:
Sajtos bébispenótos rántotta, padlizsánkrémes kenyér téli szalámival

A délelőttöt a kenyérsütés és keksz sütés jegyében töltöttem. A kenyeremet Nóri mindenmentes kenyérreceptje alapján készítettem el, de a receptet eléggé megváltoztattam. Nem élesztővel, hanem sütőporral készítettem, illetve kihagytam a hajdinalisztet, mert annak nagyon nem szeretem az ízét. Hántolt köles helyett köles pelyhet tettem bele, és a liszteket kiváltottam egy gluténmentes lisztkeverékkel, amit ilyen nagyobb sárga tasakban árulnak. Igaz, ez finomliszt, nem teljes kiőrlésű, én úgy gondoltam, hogy minden egyéb, amit beletettem, pl. a darált lenmag és az utifűmaghéj csökkentik a felszívódási idejét. Az eredmény:
A hajdinalisztes kenyérhez képest határozottan ehetőbb, de nekem valaminek nagyon nem ízlik benne az íze. Azt hiszem az utifűmaghéj lehet, vagy a köles, mert a többi összetevőnek ismerős az íze. Majd még dolgozok ezen a recepten, illetve keresni fogok újabbakat is.

Készítettem kekszeket is, hogy legyen mit tízóraiznom, illetve uzsonnáznom. Zabpehely és gluténmentes lisztkeverék van benne, illetve egy kis méz, édesítőszer, juharszirup aroma és vaj. Nekem ízlik! Be is csomagoltam őket  négyesével, hogy ezzel korlátozzam a napi fogyasztásomat.
Tízórai: 1 padlizsánkrémes téliszalámis kenyér, 1 zabkeksz + kenyérkóstoló a friss kenyérből
Ebéd: Lilakáposzta sültkrumplival
Uzsonna: 2 zabkeksz
Vacsora: lilakáposzta és a holnapi ebédből előkóstoló, de azt majd holnap részletezem!
Utóvacsora: 2 zabkeksz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése